1. Un CRM în orice companie. Viziune sau prioritate economică?
  2. Cum să nu pierzi bani când îţi pleacă un om de vânzări.
  3. Vrei performanţă în afaceri? Investeşte în procese de business şi tehnologie
  4. Tu știi că pierzi clienți? Află ce ai de făcut pentru a-i fideliza.
  5. Cât valorează recomandarea unui client?
  6. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  7. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  8. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  9. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  10. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  11. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  12. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  13. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  14. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  15. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  16. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  17. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  18. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  19. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  20. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  21. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  22. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  23. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  24. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  25. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  26. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  27. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  28. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  29. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  30. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  31. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  32. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  33. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  34. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  35. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  36. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  37. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  38. Cum crești vânzările cu un CRM?
  39. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  40. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii

Sub denumirea generică de servicii profesionale intră mai multe domenii de activitate, foarte răspândite în România. Turism, Marketing şi Comunicare, Training, Organizare de evenimente, Cabinete medicale, Activitățile editoriale, Contabilitate, sunt doar câteva exemple de afaceri în servicii.

Un studiu realizat de Valoria în 2018 arată că, în România, companiile din industria serviciilor profesionale au fost afectate de lipsa forței de muncă specializate (57%), de productivitatea scăzută (33%), de lipsa de motivare a salariaților (30%) și de creșterea costurilor (29%). Mai toate companiile românești mici sau medii şi furnizorii de servicii se dezvoltă cu ajutorul capitalului propriu şi de aceea au nevoie de o creștere permanentă a vânzărilor.

Poate vă întrebaţi ce poate face MiniCRM în plus pentru un furnizor de servicii, faţă de o altă soluție CRM? Spre deosebire de produse, vânzările de servicii, intangibile prin însăși natura lor, sunt catalizate cu precădere de calitatea relaţiei şi de încrederea construite între furnizor şi client. Uneori produsele se vând aproape singure, prin caracteristicile tehnice sau nivelul de noutate. La servicii însă trebuie investit mai mult în interacțiunea cu piaţa şi relaţionarea cu clientul.

Iată 5 căi prin care MiniCRM te poate ajuta în dezvoltarea afacerii:

Creşti rata de conversie leaduri, oportunităţi și contacte finalizate. Spuneam într-un articol precedent că nu există un procent ideal pentru acest raport. Experienţa arată că firmele care nu reuşesc să construiască o relaţie cu clienţii au şi cea mai mică rată de conversie, deoarece este mult mai greu să vinzi servicii unui client nou decât unuia deja existent. MiniCRM te ajută să scurtezi drumul de la lead la contract, prin concentrarea atenţiei pe cele mai profitabile oportunităţi, centralizarea şi rafinarea informaţiei despre clienţi şi prospecţi şi remindere permanente asupra sarcinilor care contează pentru câştigarea unei vânzări.

Identifici cei mai profitabili clienţi şi cele mai profitabile proiecte. Mulţi furnizori de servicii au dificultăţi în identificarea centrelor de profit şi pierdere. Serviciile implică timp, consultanță, interacţiuni multiple, iar de multe ori sunt livrate în cadrul unor proiecte mai complexe. MiniCRM te ajută să păstrezi evidența proiectelor în desfășurare cu fiecare client şi să știi în ce pas te afli cu fiecare dintre ele, ce resurse sunt implicate şi care sunt următorii paşi. Rapoartele manageriale te vor ajuta să înţelegi care sunt cele mai profitabile relaţii şi să acţionezi în consecinţă. Vei avea surpriza să afli că pierzi bani cu unii clienţi şi că se impune o negociere a termenilor de colaborare.

Păstrezi clienţii pe termen  lung, îi fidelizezi  şi creşti veniturile recurente. Toată lumea dorește venituri recurente însă prea puţini investesc în relaţii pe termen lung. Clienţii aşteaptă respect şi corectitudine atunci când este vorba de servicii. MiniCRM te ajuta să ai un sistem coerent de programare spre exemplu, cu remindere automate pentru toate părţile implicate. Indiferent dacă este vorba despre un cabinet medical, un hotel, un restaurant sau un curs de certificare și atestare profesională.

Gestionezi orice tip de interacțiune cu clienţii, nu doar vânzare ci şi suport, gestiune reclamaţii, sugestii de îmbunătăţire a serviciilor etc. În România, mulţi clienţi reclamă ca sunt trataţi cu atenţie doar până la momentul vânzării şi ignoraţi complet după. Poate este realitate, poate este mit, însă cu un sistem ca MiniCRM ai posibilitatea să înregistrezi tichete cu orice solicitare din partea clienţilor şi să defineşti pentru fiecare fluxuri de informare, aprobare, răspuns. Mai mult, cu MiniCRM poţi trata diferit tipurile de relaţii: pacienţi, turişti, cursanţi, participanţi la evenimente, parteneri de afaceri etc.

Creşti productivitatea angajaţilor. Time is money, însă dacă angajaţii caută disperaţi informaţii prin zeci de foldere şi fişiere sau dacă preiau date pe hârtie şi completează manual rapoarte de activitate, firma ta va pierde şi bani şi timp. În servicii, timpul este resursa cea mai importantă, iar utilizarea unui sistem CRM cu o bază de date centralizată poate face diferenţa.  Care sunt alte scenarii frecvente? Integrarea MiniCRM cu un website/webshop pentru preluarea automat de formulare sau comenzi. Automatizarea unei categorii extinse de remindere (interviuri de angajare, expirare de contracte sau poliţe, programări, plăți etc.) şi mesaje de răspuns.

Acestea sunt doar câteva căi prin care un sistem CRM te poate ajuta să oferi servicii mai bune şi să ai clienţi mulţumiţi. În funcţie de specificul activității, consultanții noştri pot identifica lucrurile care aduc valoare companiei tale şi care te-ar ajuta să foloseşti cu succes MiniCRM.  Dacă nu esti convins, o discuţie telefonică este cel mai bun punct de plecare pentru a descoperi cum, în servicii, sănătatea relaţiei cu clienţii este esenţială pentru dezvoltarea afacerii. Contactează un consultant MiniCRM chiar acum sau testează MiniCRM printr-un cont DEMO, gratuit pentru primele 14 zile!

Tags: , , , , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM