1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Bine ai venit pe blogul MiniCRM!

2018 aduce un element nou în comunicarea pe care o ai cu MiniCRM, un blog dedicat problematicilor aferente managementului relaţiilor dintre clienţi și vânzări.

Ne propunem ca această platformă să fie o continuare a discuţiilor pe care le avem pe alte canale, OFFLINE sau ONLINE, fie că este vorba despre prezența la workshop-uri, interacțiuni directe sau perioada de testare gratuită a aplicației de gestiune afacere.

Vom analiza toate aspectele activităţii de management ale unei companii şi vom dezbate modul în care acestea pot fi optimizate pentru a obține creșteri în vânzări și o mai bună înțelegere a acestui proces, maximizare productivității departamentului de marketing, utilizarea CRM cloud ș.a.m.d.

Vom depăşi jargonul industriei IT pentru a discuta direct şi informal despre cum MiniCRM te poate ajuta să fii mai productiv.

Vom descoperi împreună poveşti ale unor antreprenori care au început deja călătoria CRM şi folosesc tehnologia noastră pentru a se diferenția prin atenția oferită clientului si a-și crește afacerea intr-un mod sănătos, pe termen lung. Sistemul va aduce o economie a bugetului companiei, costurile de contractare servicii de Customer Relationship Managament reprezentând în fapt o investiție în afacerea ta și nu un cost efectiv.

Nu vor lipsi nici informaţiile concrete despre activitatea MiniCRM: lansarea de noi functionalităţi şi module, noutăţi legate de produse, evoluţia echipei, evenimente la care participăm sau pe care le organizăm.

Dorim să-ți oferim informaţii valoroase şi o perspectivă nouă asupra utilizării tehnologiei în activitatea cotidiană, pe baza cărora să-ți definești o strategie proprie de relaţii cu clienţii, să fii mai aproape de aceştia şi să îți atingi obiectivele, indiferent dacă acestea sunt legate de creştere vânzărilor, a profitabilităţii sau a imaginii de brand.

Alătură-te conversaţiei, comentează, întreabă, urmărește-ne! Îți vom oferi răspunsuri utile, care să te ajute să iei o decizie în ceea ce priveşte creșterea vânzărilor prin utilizarea unui soft CRM şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.

Abonează-te, chiar acum la newsletter-ul MiniCRM şi vei primi un articol informativ la fiecare două săptămâni.

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM