1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
Companie: Carttitude
Domeniu: Detailing/Cosmetică auto
Nr. Angajați: 3
Tip de abonament: Professional+ 125 Eur/lună

 

Companiile mici pot creşte surprinzător de rapid, atunci când pasiunea şi creativitatea antreprenorilor sunt completate cu procesele şi tehnologia potrivite.

Claudiu Jijie a înfiinţat Carttitude, o companie specializată pe detailing auto, în urmă cu trei ani, bazat pe experienţa personală acumulată în acest domeniu. Pasiunea şi priceperea au dat roade, iar compania a evoluat rapid, clienţii venind atât din online cât şi din recomandări.

Trecerea de la freelancer la o companie aduce însă provocări legate de necesitatea unui volum mai mare de clienţi pentru acoperirea costurilor operaţionale şi creşterea cifrei de afaceri. Claudiu a realizat că pierde multe oportunităţi din cauza lipsei unui proces organizat de vânzare prin care să aibă control asupra interacţiunilor cu prospecţii şi clienţii. A căutat o rezolvare în cadrul cursurilor de vânzări, însă a înţeles rapid că, dincolo de cunoştinţe, are nevoie de un sistem care să pună ordine în activitate şi să-l ajute în gestionarea clienţilor.

Acesta este contextul în care ne-am cunoscut, mai exact Claudiu Jijie de director și fondator Carttitude și Ştefan X, consultant MiniCRM. Atracţia a fost reciproca, iar după un demo aplicat pe necesitatea paşilor de vânzare şi a acţiunilor de follow-up, Carttitude a devenit utilizator de MiniCRM.

Câţi dintre voi nu treceţi prin experienţe similare?

Este dificil pentru o companie mică să genereze suficiente vânzări ca să susţină activitatea. De multe ori, antreprenorii aleg să împrumute companiile din propriile fonduri sau să-ţi tempereze planurile de dezvoltare.

Cauza principală: nu reuşesc să atragă şi să transforme în clienţi o bună parte din lead-uri. Site-ul funcţionează, campaniile dau rezultate, recomandările sunt bune, însă pe parcursul vânzării prospecţii se pierd. Spre exemplu, Carttitude finaliza 1-2 vânzări din 15 lead-uri, însă după prima lună de utilizare a MiniCRM acest raport a ajuns la 25 de vânzări finalizate la 50 de prospecţi contactaţi.

Deschiderea lui Claudiu Jijie către utilizarea tehnologiei şi disciplina indusă prin respectarea proceselor din MiniCRM au generat o îmbunătăţire majoră. Dar nu vă gândiţi că este ceva secret la mijloc, vorbim doar despre trecerea la un proces de vânzare cu paşi bine stabiliţi, follow-up şi rapoarte de analiză.

Totul pentru doar 125 euro/lună, atât cât costă un abonament MiniCRM Professional.

Creşterea ratei de conversie de la 10% la 50% este o realizare, iar efectele se văd rapid în cifra de afaceri şi profitabilitate. Aflaţi direct de la Claudiu Jijie povestea alegerii MiniCRM şi a modului în care şi-a amortizat investiţia.

Pentru studiul de caz complet accesaţi LINK.

Lectura plăcută (4-5 minute).

Tags: , , , ,

Comunitatea MiniCRM