1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion

La ultimele petreceri de Crăciun, am vorbit cu mai mulţi antreprenori despre ce îşi doresc în 2019 în materie de afaceri. Am surprins două direcţii care merită analizate mai atent. Pe de o parte toţi au obiective de creştere, însă pe de alta ţintele sunt relativ neclare. Majoritatea răspunsurilor au fost generale: vrem să creştem vânzările, vrem să creştem numărul de clienţi, vrem să vindem mai multe produse. Răspunsurile concrete: vrem să creştem cu 15%, vrem să adăugăm încă X clienţi…au fost destul de rare şi pot fi considerate excepţii. Explicaţia tine de imposibilitatea/dificultatea multor manageri de a măsura şi evalua activitatea companiilor pe care le conduc, pe alte dimensiuni decât cele strict contabile (evoluţie cifra de afaceri, profitabilitate etc). Iată care sunt cele mai pertinente dorinţe pe care trebui să ţi le pui că antreprenor, din perspectiva relaţiilor cu clienţii:

CRM-ul să devină o componentă esenţială a afacerii. Nu poţi creşte vânzările şi dezvolta o afacere în lipsa unei strategii clare de relaţii cu clienţii şi a unui instrument modern de gestiune informatică. CRM-ul înseamnă în egală măsură STRATEGIE şi TEHNOLOGIE, iar succesul în business implică permanentă asociere a celor două componente.

Toată compania să vândă. Este fundamental greşită concepţia ca vânzările ţin doar de un departament dedicat. Imaginea de 360 de grade asupra clienţilor şi implicit succesul unei vânări este rezultatul muncii în echipă, dincolo de orice structură departamentală. Un sistem ca MiniCRM ajută la depăşirea barierelor logice existente într-o companie şi permite oricărui angajat să aibă acces la informaţii şi să fie parte din succesul unei vânzări.

Satisfacţia  clienţilor şi a angajaţilor să conteze cel mai mult. Produsele pot fi copiate, exclusivităţile pot fi pierdute, avantajele competitive pot fi erodate, calitatea interacţiunilor însă va face întotdeauna diferenţa. Consumatorii din generaţiile X şi Y pun pe primul loc satisfacţia şi încrederea într-o companie, mai mult decât caracteristicile tehnice ale unui produs şi preţul de achiziţie. Cu un sistem ca MiniCRM, spre exemplu, te poţi diferenţia pe acele paliere care contează cu adevărat pentru clienţii tăi. Angajaţii au aceeaşi logică, vor să fie parte dintr-o companie de succes, dar în egală măsură vor să-şi poate ţină promisiunile făcute clienţilor, să aibă la dispoziţie un sistem care să-i ajute să nu uite sau să nu-şi piardă timpul cu activităţi de rutină.

Învesteşti în tehnologie ca să ai un business mai inteligent. Una dintre definițiile pentru inteligență este capacitatea de a descoperi proprietăţile reale ale persoanelor, obiectelor şi fenomenelor din mediul înconjurător, precum şi a relaţiilor dintre acestea. În business atingerea unu nivel ridicat de inteligenţă înseamnă nu doar proceduri şi procese mature ci şi tehnologii modern care să permită analiza informaţiilor şi a relaţiilor dintre acestea. CRM-ul este prin excelență un instrument care aduce la suprafaţă informaţiile despre lead-uri, prospecţi şi clienţi şi face corelaţii între nevoile acestora şi produsele sau serviciile tale.

Ce concluzii se desprind de aici? Obiectivele de business sunt uşor de stabilit şi declarat, mai dificilă este trasarea direcţiei de acţiune şi implicit atingerea acestora. În 2019, ca să fii cu un pas mai aproape de obiectivele tale antreprenoriale, pune CRM-ul pe lista de priorităţi. Te va ajuta să să ai perspectiva corectă a drumului pe care să mergi şi să exploatezi mai bine oportunităţile care apar.

Testează MiniCRM gratuit în 2019 și vezi cum te ajută să îți eficientizezi vânzările.

Tags: , , , ,

Comunitatea MiniCRM