1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
CRM în Excel, labirintul erei digitale

Utilizarea unui CRM în Excel este, în prezent, abordarea anteprenorilor care refuză să se adaptateze la mobilitatea mediului digital, pentru a aduce un plus afacerii lor. 

Utilizat la aproape orice, de la gestiunea stocurilor și a datelor despre clienți, până la facturare și programarea concediilor, Excel-ul multiplică cifrele ca prin minune, însă înmulțește totodată și numărul de fişiere, rânduri, coloane, sheet-uri și, la fel de repede, numărul de erori.

Dacă ești un utilizator mulţumit al Excel-ului nu citi continuarea. Ne adresăm exclusiv celor care își doresc mai mult timp liber, organizare eficientă și o afacere sustenabilă.

2018 nu mai permite utilizarea în business a unui instrument pentru analiza şi prelucrarea datelor lansat în anii 80. Un CRM în Excel este complet depășit de nevoile actuale ale mediului de lucru.

Utilizat încă de multe companii în gestiunea activității un CRM în Excel generează frecvent probleme şi frustrări:

· Înregistrarea dificilă a informaţiilor aferente fiecărui client
· Imposibilitatea ataşării de documente (oferte, contracte etc)
· Lipsa de corelare în timp real între informații și clienți
· Înregistrări duplicat si salvări multiple
· Dificultăți în evidențierea activităţii fiecărui utilizator

Observați că „dificil” este laitmotivul utilizării unui CRM în Excel. Noi, echipa MiniCRM  ne-am propus să restructurăm modul de gândire business.

Soluția MiniCRM oferă o abordare complet diferită, uşor de înțeles şi cu aplicare rapidă. Așadar, dacă vrei să pui bazele unei afaceri durabile, este necesar să acorzi atenție tuturor clienților, să le cunoști nevoile și să te adaptezi mereu la nou, la ceea ce înseamnă management și leadership în prezent.

Sistemul MiniCRM automatizează procesele de lucru și corelează informațiile cu fiecare client în parte. Mai mult, creează un flux comunicativ între toate departamentele unei companii, de la Marketing, la Vânzări, Contabilitate și Management.

Nu ai cum să știi ce abordare sau direcție este potrivită pentru echipa ta până nu testezi.
Contactează-ne astăzi și beneficiază gratuit de 14 zile de îndrumări din partea celor mai experimentați consultanți MiniCRM.

Conturează-ți singur viața de antreprenor!

Tags: , , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM