1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
CRM – SuperEroul afacerilor profitabile

Îţi aminteşti ultima dată când ai uitat un task important? Dacă citeşti acest articol, probabil că da.

Când pui bazele unei afaceri sau lucrezi într-o companie care vinde produse ori servicii eşti mereu în căutarea unui mod de îmbunătăţire al procesului de muncă. Ajungi astfel să afli tot mai multe despre creșterea vânzărilor, gestiunea relaţiilor cu clienţii, managementul documentelor şi, implicit, despre soluţiile CRM.

Secretul nu se află însă în spatele interogaţiei „Ce este un sistem CRM?” ci mai degrabă răspunde la întrebarea „Ce beneficii aduce afacerii mele un sistem de gestiune a relației cu clienții?”.

Fără îndoială că vrei să vinzi mai mult şi să ai clienţi foarte mulţumiți, iar pentru a-ţi atinge acest obiectiv este nevoie să ai o viziune de ansamblu asupra dezvoltării mediului de afaceri.
Trebuie să cunoşti aspectele asupra cărora este necesar să acţionezi şi să fii mereu la curent cu noile direcţii din piaţă pentru a putea veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor.

CRM reprezintă modalitatea cea mai facilă de a păstra în istoricul companiei întreaga călătorie pe care un client o are alături de tine, de la primele contacte şi cumpărarea unui produs, până la solicitări legate de garanţie şi suport. Mai mult, îți permite să menţii ordine în acest proces şi să îl ai permanent sub control ca să poţi interveni în timp util acolo unde este nevoie.
De ce să intervii? Ca să ajungi mai ușor la cumpărătorii potriviți, să le pui la dispoziţie cele mai bune oferte şi în acest fel să accelerezi vânzările şi să păstrezi nivelul de satisfacţie al clienților cât mai ridicat.

Departamentul de Marketing este un alt aspect important în dezvoltarea sustenabilă a afacerii tale şi poate fi un adevărat catalist pentru vânzări dacă reuşeşte să identifice corect potenţialii cumpărători şi să le comunice mesajul potrivit la momentul oportun. Tocmai de aceea un software CRM automatizează acţiunile echipei de marketing și segmentează contactele în funcţie de mesajul comunicat.

Cu un număr redus de produse şi clienţi situaţia este simplu de gestionat, însă pe măsură ce activitatea se dezvoltă apar şi bătăile de cap. Volumul de informaţii creşte considerabil, devine gradual mai complicat să îţi aminteşti fiecare detaliu şi pierzi astfel o mulţime de oportunităţi.

Dacă ar fi să parafrazăm un vechi proverb, CRM-ul te ajută, dar nu-ţi bagă în traistă. El nu va suna clienţii în locul tău, însă îţi va crea mediul propice pentru ca tu să poţi să te ocupi de vânzări, fiind într-adevăr un SuperErou al eficienţei în afaceri!

Contactează-ne pentru a testa gratuit softul MiniCRM croit special pentru nevoile afacerii tale!

Tags: , , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM