1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Cum crești vânzările cu un CRM?

Îți dorești o creștere a vânzărilor? Construieşte baza activităţii tale pe sistemul MiniCRM.

Orice companie are un proces concret prin care îşi derulează vânzările, alcătuit dintr-o serie de etape mai mult sau mai puţin conştientizate. Înlănţuirea acestor paşi rezultă în atingerea obiectivelor propuse doar prin respectarea unor norme logice de procedură care determină rata succesului acestei activităţi.

În România, numeroase companii de tip IMM nu îşi pun problema utilizării unor astfel de proceduri, agenţii de vânzări neavând un sprijin menit să îi ajute şi să le organizeze munca. Astfel, mulţi dintre aceştia acţionează în baza experienţei şi a intuiţiei proprii, lăsând loc ineficienţei și lipsei de control asupra managementului clienţilor.

Cea mai pertinentă soluţie pentru trasarea şi respectarea unui proces de vânzare este utilizarea unui CRM. Un program CRM ajută compania să definească etapele de comunicare şi vânzare, conform specificului activităţii sau după un model deja validat de piață. Deasemenea, de la prima interacţiune cu un prospect până la finalizarea unei tranzacţii, aplicaţia CRM permite stocarea informaţiilor relevante pentru a menţine continuitatea în interacţiunea cu toţi clienţii şi a evita omiterea din greşeală a unuia dintre ei. Utilizarea facilă oferă totodată şi oportunitatea de a păstra un permanent schimb de informaţii între membrii companiei, indiferent de departamentul din care fac parte: vânzări, marketing, suport sau management.

Un proces de vânzare bine structurat ar trebui să aibă următoarele etape:
1) Alocare prospecţi responsabilului echipei
2) Calificare prospecţi (interesaţi / neinteresaţi)
3) Procesare prospecţi interesaţi
4) Vânzare propriu-zisă

Pentru ridicarea nivelului de eficienţă, o companie poate interveni în oricare dintre etape, de la alocarea mai multor prospecţi responsabilului de vânzări, până la accelerarea acţiunilor de calificare şi procesare. Obiectivele pot să fie diferite în funcţie de specificul activităţii sau strategia companiei.

Alături de definirea şi respectarea unui proces de vânzări, automatizarea reprezintă un element important în atingerea unui nivel ridicat de eficiență. În lipsa unui sistem CRM, membrii echipei de vânzări se bazează doar pe informaţiile trecute în agenda fizică, fişierele Excel sau telefon, toate acestea fiind uşor de pierdut sau scăpat din vedere. Acest tip de muncă nestructurat de către un program specializat implică multiple intervenţii manuale asupra datelor, înregistrarea şi plimbarea acestora prin diverse fișiere, expedierea către colegi sau superiori, utilizarea haotică de resurse consumabile etc.
În concluzie apariţia unor duplicate, greşeli la transcriere, omisiuni sau timpi morți sunt probleme care apar des şi care duc spre o conduită birocratică, nu spre interacţiune cu clienţii.

CRM, prin soluţia de automatizare, permite crearea, alocarea şi urmărirea facilă a tuturor sarcinilor, atenţionarea permanentă a vânzătorului asupra interacţiunilor necesare, precum şi obţinerea, fără efort, a rapoartelor de activitate. Deasemenea, sistemul trimite notificări automate clienţilor în cele mai diverse scenarii, de la solicitarea unui feedback la notificarea cu privire la întârzierea unei plăţi.

„Nu poţi controla, ceea ce nu poţi măsura” este un adevăr pe care agenţii de vânzări îl cunosc foarte bine. Aşadar, nu vei reuşi să deţii controlul asupra activităţii companiei cât timp se desfăşoară fără etape predefinite deoarece vei omite gradul de încărcare al angajaţilor, numărul de clienţi procesați în fiecare etapă, timpul şi efortul alocat unei tranzacţii etc.
Nu poţi avea o privire de ansamblu dacă informaţiile relevante se află în multiple fişiere pe calculatoarele firmei sau pe hârtie, iar acest fapt atrage după sine imposibilitatea de a aduce îmbunătăţiri procesului de lucru.

MiniCRM reprezintă astfel soluţia de management a timpului și energiei, oferind posibilitatea echipei de a lucra eficient, uşor şi de a-şi atinge scopul propus.

Contactează acum un consultant şi te vom ajuta să treci rapid la un proces inteligent de vânzare.

Tags: , , , , , , , , ,

0 Comments

Leave a Comment

Comunitatea MiniCRM