1. Nu lăsa pe ianuarie, ce poți face în decembrie
  2. Customer Experience, sau cum să-ţi aduci singur noroc în afaceri
  3. Dacă marketing nu ai, nimic nu ai!
  4. Un CRM în orice companie. Viziune sau prioritate economică?
  5. Cum să nu pierzi bani când îţi pleacă un om de vânzări.
  6. Vrei performanţă în afaceri? Investeşte în procese de business şi tehnologie
  7. Tu știi că pierzi clienți? Află ce ai de făcut pentru a-i fideliza.
  8. Cât valorează recomandarea unui client?
  9. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  10. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  11. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  12. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  13. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  14. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  15. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  16. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  17. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  18. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  19. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  20. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  21. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  22. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  23. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  24. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  25. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  26. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  27. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  28. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  29. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  30. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  31. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  32. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  33. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  34. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  35. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  36. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  37. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  38. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  39. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  40. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  41. Cum crești vânzările cu un CRM?
  42. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  43. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?

Spuneam într-un post anterior că CRM-ul este o unealtă, iar ca orice unealtă trebuie să genereze valoare prin utilizare.

CRM-ul te ajută să câştigi timp iar timpul, ştie toată lumea, înseamnă bani. În orice organizaţie, capitalul disponibil este alocat pentru cheltuieli operaţionale (costuri curente pentru derularea activităţii, salarii, activități de teambuilding etc.) sau investiţii în mijloace de producţie, utilaje, echipamente, chirie spaţii etc. CRM-ul face parte din a doua categorie pentru că achiziţia şi utilizarea acestuia sunt pe termen lung şi au ca scop generarea unui plus de valoare pentru business. La fel cum un utilaj permite creşterea potențialului de producţie, CRM acţionează similar în departamentul de vânzări.

Zeci de companii investesc anual în MiniCRM pentru ca utilizatorii să câştige timp, să aibă acces la informaţii şi să fie mai competitivi, precum şi pentru a oferi clienţilor un nivel ridicat de satisfacţie.

Cum şi de unde generează plus-valoare utilizarea unui CRM:

Creşterea vânzărilor. Pârghiile sunt multiple, pe de o parte CRM-ul permite identificarea mai facilă a lead-urilor, iar pe de alta permite oamenilor să se concentreze pe tranzacțiile cu potenţial mai mare.

Gestionarea unui număr mai mare de clienţi cu aceeaşi echipă. Creşterea organică pune presiune pe oameni, care au treptat tot mai mult de muncă. Soluţia este angajarea unor resurse suplimentare, însă acestea generează costuri pe măsură. Cu Mini CRM, timpul mort alocat căutării informaţiilor despre clienţi, notarii în fişiere Excel, completării unor rapoarte de activitate etc este folosit exclusiv pentru vânzări, căutarea de noi clienţi, pregătirea unor oferte mai atractive, vizite, discuţii şi negocieri cu clienţii.

Creşterea productivităţii. Factorul decisiv în creşterea productivităţii unei afaceri îl constituie progresul, informarea şi noutatea. De aceea punem la dispoziția antreprenorilor o perioadă de testare gratuită a soluției prin simpla creare a unui cont de utilizator.

Creșterea calității relației cu clienții. CRM-ul este o sursă care centralizează toate datele despre clienţi, iar acest avantaj oferă companiei oportunitatea de a păstra o comunicare eficientă cu aceștia, fie că este prin newslettere, notificări, sau directă.

Toate aceste aspecte se pot traduce simplu şi rapid în bani, ceea ce te ajuta să ai o proiecţie imediată a câştigului generat de utilizarea MiniCRM. Cât costă ora de muncă a unui angajat? Cât costă o vânzare pierdută? Care este rata de închidere a vânzării? Cât de sustenabil este procesul tău de vânzare? Cât timp pierd angajații tăi cu sarcini administrative?

Nici o unealtă nu este prea scumpă atunci când generează valoare, iar MiniCRM reprezintă o investiţie care se amortizează rapid.

Tags: , , , , ,

Comunitatea MiniCRM