1. Nu lăsa pe ianuarie, ce poți face în decembrie
  2. Customer Experience, sau cum să-ţi aduci singur noroc în afaceri
  3. Dacă marketing nu ai, nimic nu ai!
  4. Un CRM în orice companie. Viziune sau prioritate economică?
  5. Cum să nu pierzi bani când îţi pleacă un om de vânzări.
  6. Vrei performanţă în afaceri? Investeşte în procese de business şi tehnologie
  7. Tu știi că pierzi clienți? Află ce ai de făcut pentru a-i fideliza.
  8. Cât valorează recomandarea unui client?
  9. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  10. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  11. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  12. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  13. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  14. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  15. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  16. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  17. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  18. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  19. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  20. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  21. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  22. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  23. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  24. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  25. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  26. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  27. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  28. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  29. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  30. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  31. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  32. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  33. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  34. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  35. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  36. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  37. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  38. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  39. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  40. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  41. Cum crești vânzările cu un CRM?
  42. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  43. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.

Dacă te-ai decis că un sistem CRM este ceea ce compania ta are nevoie pentru a se dezvolta ca marketing şi vânzări, este cazul să treci la următorul pas. Cum o astfel de soluţie implică unele schimbări la nivel de strategie şi activitate, este recomandabil să te pregăteşti mai bine pentru achiziţie. Dincolo de faptul că CRM-ul este un instrument pe care va trebui să înveţi să-l foloseşti, la fel de important este să-ţi analizei bine afacerea înainte să începi căutarea unei furnizor.

Informare. La 30 de ani de la inventarea Internetului (dacă nu ştiai, primul site web a fost info.cern.ch în 1990, iar în 1994 a fost comandată online prima pizza), 74%  dintre utilizatori consideră că cel mai important câştig este acela de la fi informaţi. Un mare adevăr, care se reflectă la fel de bine şi asupra CRM-ului. Dacă ai ajuns aici, înseamnă că ai căutat deja informaţii online, prin urmare îţi spunem că la fel de importantă este şi informarea offline.

Întreabă parteneri de afaceri ce sistem CRM utilizează, care este nivelul de mulţumire, cum îi ajută în activitate. 4 din 5 companii care adoptă MiniCRM au cerut informaţii în cadrul comunităţilor de business din care făceau parte, iar răspunsurile primite i-au ajutat să ia o decizie. Verifică studii de caz şi referinţe, contactează clienţi existenţi şi descoperă direct experienţa acestora. Chiar dacă nu are un cost ridicat, CRM-ul nu se schimbă lunar şi nici măcar anual, prin urmare ajută să alegi cea mai potrivită soluţie din start.

Găseşti aici poveştile utilizatorilor de MiniCRM, urmăreşte pagina, adăugăm constant noi studii de caz. 

Demo. Derularea unui Demo este de asemenea un element de ajutor. Este cea mai simplă cale să vezi la modul propriu cum arată aplicaţia, cât de prietenoasă este interfaţă, care sunt câmpurile cheie şi cum arătă un proces de vânzare mapat în MiniCRM. Un demo te va convinge dacă soluţia este potrivită pentru afacerea şi pentru echipa ta. Un demo este cu atât mai necesar, dacă nu ai mai lucrat cu un CRM şi nu ştii concret ce face o astfel de aplicaţie. Atenţie totuşi, deoarece pentru o persoană neiniţiată, un demo derulat fără suportul unui consultant poate deveni irelevant sau chiar inhibitor.

Click aici pentru un DEMO gratuit MiniCRM şi un cont gratuit valabil pentru 14 zile.

Participare la webinar sau workshop. Abordările sunt similare, însă fiecare aduce avantaje şi dezavantaje. Webinarul este mai impersonal, mai puţin interactiv, însă nu presupune deplasare. La un workshop vei pierde din timpul tău cu deplasare, însă vei avea ocazia să cunoşti  direct atât oameni care ştiu ce înseamnă CRM cât şi alţi antreprenori care au aceleaşi problemă ca tine şi caută soluţii similare. Urmăreşte paginile noastre de social media şi vino la următorul workshop. Suntem o echipa faină, îţi va face plăcere să ne cunoşti.

Ambele acţiuni sunt utile, mai ales că te pot aduce mai aproape de o discuţie cu un consultant, etapă pe care noi o considerăm extrem de utilă şi esențială pentru achiziţia unui sistem CRM.

Consultanţă. De multe ori, informarea online este prea generală, iar demo-urile necesită atenţie şi meticulozitate pentru înţelegerea unor funcţionalităţi sau completarea unor câmpuri. Prin urmare, mai ales dacă eşti o persoană non-tehnică, interacţiunea cu un consultant poate aduce răspunsurile la toate întrebările. O astfel de discuţie nu are implicaţii contractuale, pur şi simple este vorba de o întâlnire fără obligaţii în care fiecare parte caută să obţină informaţiile dorite.

Poate fi la telefon sau faţă în faţă, depinde de locaţia ta. Timpul petrecut cu un consultant MiniCRM pot fi cea mai bună investiţie în procesul de achiziţie a unei soluţii. Avem o echipă numeroasă, un sistem coerent de programări, prin urmare, vă stăm la dispoziţie. Putem discuta  generic despre utilizarea unui sistem CRM cât şi foarte concret despre modul în care tratăm în MiniCRM aspecte din marketing vânzări sau suport. Tu vino cu cele mai grele întrebări, noi aducem cele mai documentate răspunsuri.

Din orice perspectivă am privi problema: dacă vrei să vinzi mai bine, dacă vrei să renunţi la Excel sau dacă vrei să ai relaţii mai bune cu clienţii, soluţia este sa începi utilizarea unui sistem CRM. Noi ştim că avem o soluţie foarte bună, trebuie să te convingi şi tu, aşa că acţionează rapid şi treci la următorul pas! Alege calea care îţi este cea mai la îndemână: informează-te pe site, citeşte studiile de caz, vino la un workshop sau pur şi simplu sună un consultant MiniCRM.

Tags: , , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM