1. Cât valorează recomandarea unui client?
  2. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  3. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  4. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  5. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  6. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  7. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  8. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  9. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  10. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  11. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  12. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  13. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  14. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  15. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  16. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  17. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  18. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  19. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  20. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  21. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  22. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  23. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  24. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  25. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  26. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  27. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  28. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  29. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  30. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  31. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  32. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  33. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  34. Cum crești vânzările cu un CRM?
  35. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  36. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM

La începutul anului, românii aveau 9.6 milioane de conturi de Facebook (date conform Facebrands) , 7 milioane utilizatori unici pe YouTube, cca 4 milioane pe LinkedIn, 1.3 milioane conturi pe Instagram. România a intrat definitiv şi irevocabil în epoca social media, iar procesul se va accentua pe măsură ce generaţia millennials se maturizează. Interesant este că deja o bună parte dintre tineri nu mai au cont de e-mail, ci folosesc mesageria integrată din facebook şi whatpapp pentru comunicare. Consumul de televiziune este în scădere dramatică la segmental sub 25 de ani, iar cele mai credibile informaţii sunt evident pe social media.

Cum marchează însă social media relaţiile cu clienţii şi ce schimbări apar în modul de interacţiune şi în strategia CRM în această nouă realitate?

  • Presiune mare pe calitatea serviciilor. Companiile trebuie să acorde o atenţie mult mai mare gradului de satisfacţie al clienţilor. Este ştiut că un client nemulţumim va oferi un feedback de cinci ori mai intens decât unul mulţumit. Amplificat de social media, un feedback negativ poate avea efecte majore asupra vânzărilor. CRM-ul este instrumental ideal pentru măsurară acestui nivel şi pentru creşterea calităţii interacţiunii.
  • Influenţarea procesului de achiziţie. Studiile de marketing arată că, atât în B2C cât şi în B2B decizia de achiziţie este conturată înaintea discuţiilor cu vânzătorii, preponderant pe baza informaţiilor găsite în mediul online, cu precădere la “influenceri” şi la alţi utilizatori. Customer Advocacy capăta noi valente şi amploare prin puterea propagare a mesajelor în social media. Totodată, trebuie să ai mesajul potrivit în funcţie de profilul şi interesele consumatorilor şi să fii alături de aceştia încă de la începutul procesului de informare/achiziţie.
  • Nevoia de monitorizare şi automatizare a interacţiunii cu utilizatorii pe canalele sociale. Social media este un canal potrivit atât pentru vânzare (socialselling) cât şi pentru activităţi de tip helpdesk (suport online, preluarea de reclamaţii şi sesizări etc). Pentru aceasta trebuie să ştii ce şi unde se discută despre produsele sau serviciile tale, dar şi să intervii cu informaţii suplimentare sau suport acolo unde este cazul. Dacă ai multiple conturi de social media, le poţi administra mai uşor integrate într-un sistem CRM.

Ce aduce MiniCRM în interacţiunile din social media?

Cea mai apreciată funcţionalitate este integrarea Facebook- MiniCRM. Se realizează simplu prin conectarea celor două conturi şi adăugarea MiniCRM în meniul Business Integration din interfaţa Facebook. Astfel, integraţi campaniile Facebook de generare lead-uri cu MiniCRM şi aduceţi automat în sistem informații despre potenţialii clienţi. Nu va mai fi nevoie să importaţi lead-urile din Facebook, ca fişiere CSV, de fiecare dată când derulaţi o campanie. Ulterior, veţi putea utiliza toate aceste date în procesele clasice de marketing şi vânzări pe care le gestionaţi din CRM. Două mai avantaje decurs de aici: pe de o parte beneficiaţi de puterea social media şi a platformei Facebook la nivel de formulare de generare lead-uri, capacitate de segmentare, targetare/retargetare, iar pe de alta aveţi la dispoziţie analizele şi rapoartele complexe oferite de MiniCRM. Veţi şti sursa lead-urilor, profilul acestora, campaniile şi mesajele cu performanţe mai bune etc. şi veţi putea dirija bugetele de marketing în consecinţă. Mai mult, toate datele despre prospecţi şi clienţi vor fi centralizate şi integrate în MiniCRM şi vor deveni o resursă importantă de marketing şi bază pentru numeroase alte tipuri de campanii, atât pe canale digitale cât şi offline.

Prin urmare, relaţionarea cu clienţii pe social media devine o necesitate, iar principalul motiv este că acolo sunt clienţii tăi, indiferent dacă ai sau nu o prezenţă pe mediile sociale. Depinde strict de abilităţile companiei tale să facă din această realitate o oportunitate de afaceri.

Pentru mai multe informaţii despre utilizarea unui sistem CRM pe social media sau despre integrarea MiniCRM – Facebook contactează azi echipa MiniCRM.

Tags: , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM