1. Un CRM în orice companie. Viziune sau prioritate economică?
  2. Cum să nu pierzi bani când îţi pleacă un om de vânzări.
  3. Vrei performanţă în afaceri? Investeşte în procese de business şi tehnologie
  4. Tu știi că pierzi clienți? Află ce ai de făcut pentru a-i fideliza.
  5. Cât valorează recomandarea unui client?
  6. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  7. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  8. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  9. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  10. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  11. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  12. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  13. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  14. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  15. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  16. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  17. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  18. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  19. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  20. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  21. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  22. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  23. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  24. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  25. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  26. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  27. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  28. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  29. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  30. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  31. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  32. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  33. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  34. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  35. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  36. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  37. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  38. Cum crești vânzările cu un CRM?
  39. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  40. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.

Prin determinarea echipei MiniCRM soluția pentru creșterea şi eficientizarea vânzărilor a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%.

Acest fapt ne arată că utilizarea unui sistem CRM în cloud devine alegerea standard pentru companiile mici şi medii, importantă pentru utilizatori fiind şi libertatea de a face business oriunde şi oricând prin accesarea aplicaţiei cu ajutorul dispozitivelor mobile Android și iOS.

Creşterea înregistrată are la bază nevoia companiilor de a-şi gestiona eficient activitatea cu ajutorul unui sistem CRM performant şi accesibil financiar ale cărui rezultate sunt vizibile aproape imediat prin mărirea veniturilor cu acelaşi număr de prospecţi.

Soluţia te ajută să dai startul procesului de vânzare prin calificarea şi procesarea corectă a potenţialilor clienţi, ceea ce duce la maximizarea oportunităţilor şi prin urmare la îmbunătăţirea rezultatelor obţinute de clienții noștri în urma suportului oferit de consultanţii MiniCRM.

Pentru a pune bazele unei colaborări de durată oferim oportunitatea unei discuţii libere în cadrul atelierelor de lucru desfășurate în principalele oraşe din ţară, dar şi prin intermediul comunicării online cu unul din membrii echipei noastre. Astfel reuşim să evidențiem impactul unui CRM asupra creşterii vânzărilor şi îmbunatăţirii relaţiilor cu clienţii și să întărește relația de colaborare pe care o avem cu fiecare companie din portofoliul nostru.

În România, multe companii mici şi medii utilizează nechibzuit cea mai importantă resursă pe care o au la dispoziţie: timpul, rata redusă a productivităţii fiind asociată lipsei de utilizare a soluţiilor informatice moderne. Prin folosirea unei aplicaţii care să te ajute să gestionezi eficient procesul de vânzare compania ta va funcţiona conform unui proces prestabilit şi va obţine cu 30% mai mult profit după cum arată statisticile. (Sales Management Association, 2013)

Un sistem CRM în cloud, precum MiniCRM, permite automatizarea operaţiunilor de vânzări, marketing şi suport, la un cost echivalent cu abonamentul lunar de telefonie mobilă.

Depăşeşte-ţi scuzele şi fă acum un pas spre creşterea nivelului de productivitate al companiei tale!

Contactează acum un consultant MiniCRM.

Tags: , , , , ,

Comunitatea MiniCRM