Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM

De la antreprenori pentru antreprenori, aceasta este esenţa colaborării dintre “Vreau să fiu Antreprenor” un program naţional de promovare a gândirii antreprenoriale în rândul tinerilor din România şi MiniCRM. Când am cunoscut echipa din spatele proiectului am înţeles rapid că ei reprezintă viitorul României, iar tehnologia nu poate să lipsească din această construcţie.

Proiect non-profit ce aparține Fundației Romanian Business Leaders, “Vreau să fiu Antreprenor” funcţionează pe bază de voluntariat şi a derulat nu mai puţin de 60 de evenimente în 37 de judeţe, în ultimul an.

Provocările unui asemenea demers sunt numeroase şi ţin atât de captarea atenţiei tinerilor cât şi de organizarea activităţii şi coordonarea unui număr mare de voluntari. Când i-am cunoscut, membrii echipei de management  doreau să crească numărul de evenimente şi interacţiuni cu tinerii, însă pentru aceasta aveau nevoie de acces la date în timp real, pentru a monitoriza evoluţia activităţii şi de o platformă prin care să colaboreze online. Foloseau un mix de unelte Office şi servicii cloud gratuite, însă nu era calea potrivită către un mod de lucru organizat şi eficient.

Le-am făcut cunoştinţă cu MiniCRM şi se pare că au devenit prieteni buni. Au reuşit să organizeze patru noi evenimente, cu aceleaşi resurse dar cu un management mult mai bun al timpului şi task-urilor şi au învăţat să lucreze mult mai bine în echipă.

Alin-Claudiu Apostu, unul dintre veteranii echipei consideră astăzi că  “Indiferent dacă ești companie,  ONG sau Asociaţie Profesională, CRM-ul reprezintă o soluție care te poate ajuta să faci lucrurile mai inteligent și mai rapid.

Alin-Claudiu Apostu, Project Manager, “Vreau să fiu antreprenor”

Două concluzii reies de aici:

⋆ CRM-ul este un instrument care poate gestiona orice tip de relaţii: clienţi, membri, simpatizanţi, voluntari, pacienţi, elevi şi studenţi etc.

⋆ MiniCRM are un impact semnificativ asupra eficienţei, prin câştigul de timp generat de automatizare.

Evident lucrurile nu se opresc aici, colaborarea continuă. Urmează noi automatizări la nivel de e-mail marketing, precum şi extinderea tipurilor de rapoarte disponibile pentru a facilita luarea deciziilor. Gândirea antreprenorială începe să dea roade şi ne bucurăm că MiniCRM este parte a acestui proces.

________________________________________________________________________________________________________________

Descoperă întreaga poveste a proiectului de la “Vreau să fiu Antreprenor” în studiul de caz dedicat. Pentru utilizarea MiniCRM în organizaţia ta, indiferent de forma juridică a acesteia, contactează echipa de consultanţă MiniCRM AICI.

 

 

Tags: , , , ,

Comunitatea MiniCRM