1. Dacă marketing nu ai, nimic nu ai!
  2. Un CRM în orice companie. Viziune sau prioritate economică?
  3. Cum să nu pierzi bani când îţi pleacă un om de vânzări.
  4. Vrei performanţă în afaceri? Investeşte în procese de business şi tehnologie
  5. Tu știi că pierzi clienți? Află ce ai de făcut pentru a-i fideliza.
  6. Cât valorează recomandarea unui client?
  7. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  8. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  9. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  10. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  11. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  12. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  13. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  14. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  15. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  16. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  17. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  18. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  19. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  20. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  21. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  22. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  23. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  24. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  25. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  26. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  27. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  28. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  29. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  30. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  31. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  32. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  33. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  34. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  35. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  36. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  37. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  38. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  39. Cum crești vânzările cu un CRM?
  40. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  41. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM

De la antreprenori pentru antreprenori, aceasta este esenţa colaborării dintre “Vreau să fiu Antreprenor” un program naţional de promovare a gândirii antreprenoriale în rândul tinerilor din România şi MiniCRM. Când am cunoscut echipa din spatele proiectului am înţeles rapid că ei reprezintă viitorul României, iar tehnologia nu poate să lipsească din această construcţie.

Proiect non-profit ce aparține Fundației Romanian Business Leaders, “Vreau să fiu Antreprenor” funcţionează pe bază de voluntariat şi a derulat nu mai puţin de 60 de evenimente în 37 de judeţe, în ultimul an.

Provocările unui asemenea demers sunt numeroase şi ţin atât de captarea atenţiei tinerilor cât şi de organizarea activităţii şi coordonarea unui număr mare de voluntari. Când i-am cunoscut, membrii echipei de management  doreau să crească numărul de evenimente şi interacţiuni cu tinerii, însă pentru aceasta aveau nevoie de acces la date în timp real, pentru a monitoriza evoluţia activităţii şi de o platformă prin care să colaboreze online. Foloseau un mix de unelte Office şi servicii cloud gratuite, însă nu era calea potrivită către un mod de lucru organizat şi eficient.

Le-am făcut cunoştinţă cu MiniCRM şi se pare că au devenit prieteni buni. Au reuşit să organizeze patru noi evenimente, cu aceleaşi resurse dar cu un management mult mai bun al timpului şi task-urilor şi au învăţat să lucreze mult mai bine în echipă.

Alin-Claudiu Apostu, unul dintre veteranii echipei consideră astăzi că  “Indiferent dacă ești companie,  ONG sau Asociaţie Profesională, CRM-ul reprezintă o soluție care te poate ajuta să faci lucrurile mai inteligent și mai rapid.

Alin-Claudiu Apostu, Project Manager, “Vreau să fiu antreprenor”

Două concluzii reies de aici:

⋆ CRM-ul este un instrument care poate gestiona orice tip de relaţii: clienţi, membri, simpatizanţi, voluntari, pacienţi, elevi şi studenţi etc.

⋆ MiniCRM are un impact semnificativ asupra eficienţei, prin câştigul de timp generat de automatizare.

Evident lucrurile nu se opresc aici, colaborarea continuă. Urmează noi automatizări la nivel de e-mail marketing, precum şi extinderea tipurilor de rapoarte disponibile pentru a facilita luarea deciziilor. Gândirea antreprenorială începe să dea roade şi ne bucurăm că MiniCRM este parte a acestui proces.

________________________________________________________________________________________________________________

Descoperă întreaga poveste a proiectului de la “Vreau să fiu Antreprenor” în studiul de caz dedicat. Pentru utilizarea MiniCRM în organizaţia ta, indiferent de forma juridică a acesteia, contactează echipa de consultanţă MiniCRM AICI.

 

 

Tags: , , , ,

Comunitatea MiniCRM