1. Nu lăsa pe ianuarie, ce poți face în decembrie
  2. Customer Experience, sau cum să-ţi aduci singur noroc în afaceri
  3. Dacă marketing nu ai, nimic nu ai!
  4. Un CRM în orice companie. Viziune sau prioritate economică?
  5. Cum să nu pierzi bani când îţi pleacă un om de vânzări.
  6. Vrei performanţă în afaceri? Investeşte în procese de business şi tehnologie
  7. Tu știi că pierzi clienți? Află ce ai de făcut pentru a-i fideliza.
  8. Cât valorează recomandarea unui client?
  9. De ce marketingul şi vânzările trebuie să aibă același obiectiv?
  10. Ce înseamnă Lead Nurturing şi cum te ajută să vinzi mai mult
  11. Scapă de capcanele administrative şi treci la o strategie de vânzări şi relaţii cu clienţii
  12. Descoperă cele 6 elemente care să-ţi accelereze afacerea
  13. Claritate şi coerenţă în vânzări. Sună bine, dar cum să le obţii şi în firma ta?
  14. Vrei succes în vânzări? Află cum să califici corect lead-urile
  15. Vinzi Servicii? Iată 5 căi prin care MiniCRM te ajută în dezvoltarea afacerii
  16. De ce nu reuşesc companiile româneşti mici şi mijlocii să crească?
  17. Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc
  18. De la informare la consultanţă. Pașii în luarea unei decizii pentru CRM-ului tău.
  19. De la strategie la tehnologie. Întrebări pe care să ţi le pui înainte de achiziţia unui sistem CRM
  20. Cum îţi dai sema că businessul tău suferă şi că ai nevoie de un CRM ca să-l pui pe picioare?
  21. 5 motive să alegi MiniCRM pentru creşterea afacerii tale în 2019
  22. Nu ai crescut suficient de mult? Fă lucrurile altfel în 2019
  23. CRM în 2019. Patru dorinţe pe care trebuie să ţi le pui că antreprenor în noaptea de Revelion
  24. Milioane de romani folosesc Social Media. Află ce câştigi prin integrarea Facebook – MiniCRM
  25. Este CRM-ul şi o platformă de colaborare? Iată răspunsul
  26. Programul “Vreau să fiu antreprenor” se dezvoltă cu MiniCRM
  27. Organizaţie non-profit adoptă MiniCRM şi creşte numărul de proiecte finalizate
  28. (Răspunsuri la întrebări complicate) De ce Excelul nu e CRM…oricât de mult ne-am dori să fie!
  29. Cum să-ți atingi planurile pe termen lung dacă nu le măsori?
  30. Segmentarea clienților. Cum o faci și care sunt rezultatele?
  31. (Răspunsuri la întrebari complicate) De ce ERP-ul nu este CRM?
  32. Tu pe ce criterii aloci banii de promovare?
  33. Cum păstrezi clienţii pe termen lung?
  34. Carttitude inveștește în MiniCRM și recuperează costul abonamentului printr-o singură vânzare
  35. Ce înseamnă conversia în vânzări? Calitate versus ineficiență
  36. Cum să convingi echipa de vânzări să folosească sistemul CRM
  37. Metrici în vânzări. Le ştii, le foloseşti?
  38. Noi ne-am dublat numărul de clienți în România. Te ajutăm să faci același lucru.
  39. CRM în Excel, labirintul erei digitale
  40. De ce un sistem CRM este o investiţie şi nu un cost?
  41. Cum crești vânzările cu un CRM?
  42. CRM – SuperEroul afacerilor profitabile
  43. Bine ai venit pe blogul MiniCRM!
Vrei un sistem CRM însă nu ai luat decizia finală de abonare? Aşteptarea nu te ajută în business, ci te ţine pe loc

Ok, ai nevoie de un sistem CRM, iar MiniCRM ţi se pare soluţia potrivită. Ce faci mai departe?

Sunt clienţi, ajunşi în această etapă, care au tendința să lase lucrurile să treneze şi să amâne decizia. Motivaţia este complexă, unii se gândesc la schimbările pe care trebuie să le facă şi la modul efectiv de utilizare, alţii la complexitate şi la costuri.

Am întâlnit antreprenori,  care asociază trecerea  la  un sistem informatic nou cu un nivel ridicat de stres în companie, ceea ce îi determină să amâne achiziţia. MiniCRM nu este însă un produs de tip consumer, îţi faci cont şi apoi te descurci singur. Este o soluţie de business, care vine împachetată cu servicii de consultanță, implementare şi training. Adică, nu eşti singur după semnarea contractului, ci ai alături o echipă care a interacţionat cu mulţi antreprenori în situații similare.

Cel mai bun indicator de calitate al echipei MiniCRM este  că 90% dintre companiile care au semnat un contract au rămas utilizatori pe termen lung.

Dacă implementarea  unui sistem CRM te nelinişteşte şi eşti tentat să aştepţi, iată câteva aspecte  care te vor ajuta să iei decizia mai rapid. Vrem să fii un utilizator mulţumit, să vezi rostul investiţiei în CRM şi să ştii că îţi suntem întotdeauna aproape:

  1. Schimbarea este necesară pentru bunul mers la companiei. Control asupra vânzărilor, creştere număr clienţi, creştere satisfacţie, creştere profitabilitate, dezvoltare afacere etc. Dacă nu ar exista aceste obiective, nu ar exista nevoia unui sistem CRM. Deci orice amânare duce doar la acutizarea problemelor. În business acționează aceleași legi ca în natură: dacă asupra unui sistem nu se intervine, acesta tinde să devină mai dezorganizat, prin urmare, mai bine acum decât mai târziu.
  2. În tranziția către CRM te poţi baza 100% pe echipa MiniCRM. Te ajutăm atât în etapa de identificare a problemei cât și la implementarea efectivă. Pentru că MiniCRM este plătit sub forma unui abonament lunar, obiectivul noastru este ca tu să utilizezi soluţia la capacitate maximă. De aceea,  îţi alocăm un consultant dedicat care propune un plan de acţiune. Acest plan estre foarte detaliat şi personalizat pe compania ta: probleme, obiective, procese, roluri în companie. Nu trebuie să îţi faci griji, nu te lăsăm singur.
  3. Ai totul sub control. Chiar dacă interacționăm cu diverşi angajaţi sau utilizatori, te informăm prin telefon sau email despre mersul proiectului şi îţi cerem feedback pentru a face lucrurile să meargă cât mai bine. Propunem îmbunătăţiri şi procese personalizate, iar tu alegi doar ceea ce este mai potrivit pentru activitatea companiei şi pliat pe strategia ta de business. Achiziţia şi implementarea MiniCRM nu sunt o loterie, ci un proces foarte bine organizat, cu etape şi obiective asumate de ambele părţi.
  4. Pregătirea angajaţilor este în sarcina noastră. Ne ocupam să înţeleagă modul de utilizare, în funcţie de roluri şi responsabilităţi, le arătăm tips & tricks, cum să vândă mai bine şi să aibă comisioane mai mari. Practic mai tot ce am învăţat din peste 350 de implementări. Noi vrem ca echipa ta să folosească MiniCRM, iar abonamentul lunar să fie o investiţie şi nu un cost.
  5. Suportul este prompt şi continuu. Chiar şi după începerea utilizării, suntem alături de tine şi avem grijă ca angajații tăi să utilizeze sistemul. Te informăm periodic, iar dacă ne pui o întrebare îţi garantăm un răspuns în 24 de ore.
  6. Nu există riscuri. La sfârșitul implementării poţi cere returnarea 100% a banilor pentru abonament şi serviciile aferente, dacă nu eşti mulţumit de sistem. Noi vrem doar utilizatori mulţumiţi. Nimic mai simplu.

MiniCRM este un sistem cu abonament, pe care îl plăteşti dacă îl foloseşti. Decizia ta privind achiziţia ar trebui să fie simplă, pentru că este limpede că noi ne asumăm responsabilitatea ca toată echipa ta să înțeleagă beneficiile MiniCRM, să adopte procesele și să lucreze corect în sistem. Avem aceleași obiective, utilizarea sistemului şi dezvoltarea afacerii tale.  Acum că ai toate argumentele, eşti pregătit să începi cu MiniCRM? Dacă nu, ce mai lipseşte? Contactează chiar azi un consultant.

Tags: , , , , , , , , , , ,

Comunitatea MiniCRM